Tillykke med fødseldagen Whisper

Min fantastisk gamle Whisper fylder 12 år i dag.
Hold da op, hvor er jeg helt urimelig heldig, at jeg har fået lov til at dele 12 år af mit liv med sådan en fuldstændig enestående hund.

Da jeg i marts 2000 mødte lille Baby Whisper, var jeg slet ikke på jagt efter en hvalp. Hazy var blevet parret og jeg forventede at skulle opdrætte min egen lille hvalp. Men jeg kunne ikke slå Whisper-hvalpen ud af hovedet og jeg tror at det var skæbne-bestemte, at vi skulle være sammen, for Hazy gik tom og Whisper var den sidste hvalp i kuldet, der ikke havde fundet en ny familie endnu…

Og nu 12 år senere er Whisper stadig min bedste ven og soulmate.

Tillykke med fødselsdagen min smukke dreng.

Foto: Vicky Bjerring

Dette indlæg blev udgivet i Whisper. Bogmærk permalinket.

2 svar til Tillykke med fødseldagen Whisper

  1. Helle siger:

    Stort tillykke med fødselsdagen Whisper 🙂 Det har været en fornøjelse at lære dig at kende, blive inspireret af dig, passe dig og ikke mindst så ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre uden dig – som min egen lille trænings-demo-hund – når jeg skal lære nye programmer 😀

    Flokken derhjemme glæder sig til lagkagen og at fejre dig på søndag 😉

  2. Anni Pedersen siger:

    Til lykke med fødselsdagen Whisper, håber du får en rigtig dejlig dag. Jeg kan også huske da du var en lille hvalp og vi trænede sammen med Marquis. Du er en ener.

Skriv et svar

