Dyrlæge

Biscuit og Hero har været ved dyrlæge i dag…

Biscuit har fået dårlig mave. Han har diarré og har også kastet op et par gange.
Hero og Whisper har også haft det og de var friske igen i løbet af et par dage, blot ved hjælp af skånekost og A38 og det ville Biscuit formentlig også have været, men om 9 dage skal han helst være klar til at konkurrere i Crufts Semi Finalen i Stonleigh i  England, så jo hurtigere vi kan få ham på toppen igen og jo mindre af kræftet han når at blive, jo bedre er det.

Han virker heldigvis ikke syg – er lige så glad og aktiv som altid og han har en gluppende appetit, men han skulle helst heller ikke få det værre, så nu får han lidt hjælp fra penicillin, pro-kolin og skånekost.  Han åd ellers en katte-lort på vores gå tur i dag. Han var lynende hurtig og jeg kunne slet ikke nå at stoppe ham. Det skal nok gavne hans mave!

Biscuit

Hero skulle HD og AA fotograferes. Aiiiii hvor jeg hader det! Jeg hader, når mine hunde skal bedøves og jeg hader at gå og vente på deres HD status fra DKK. Heldigvis gik alt godt. Hero faldt lynhurtigt i søvn og fotograferingen gik glimrende og ret let. Dyrlægen er ikke bekymret for resultatet – han syntes at billederne så godt ud. Jeg vil nu godt have en status fra DKK, før jeg tør være alt for lettet og glad.

Hero

Vi troede et øjeblik, at Hero var usædvanlig længe om at vågne efter bedøvelen, men det vidste sig, at han var lys-vågen og bare sov ræve-søvn. Han hyggede sig bare lidt for godt der på dyrlægens gulv, pakket ind i et varmt tæppe og med mig ved siden af sig til at nusse og hygge om ham.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ræve-søvn! Det var lidt for hyggeligt til at vågne op 🙂

Nu ligger han i hvalpe-gården ved siden af mig og sover rusen ud.
Om lidt vækker jeg ham, tager ham ud, så han kan få tisset og giver ham lidt skåne-kost til aftensmad. I morgen skulle han gerne være helt på toppen igen.

Kryds fingre for et godt resultat fra DKK!

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Hero. Bogmærk permalinket.

Et svar til Dyrlæge

  1. Helle siger:

    Vi krydser alt hvad vi kan!!

Skriv et svar

