Dejlig dag i Hillerød

Andreas og hundene

Vi er lige kommet hjem efter en dejlig dag sammen med min søster og hendes familie. Da jeg var i England, købte jeg et par gaver til mine nevøer, så dem skulle jeg op og afleverer. Dejligt at give gaver, når modtagerne bliver rigtig glad for dem :-).

Andreas fik en Ninjago LEGO Motorcykel. Det viste sig at være det perfekte valg af gave. Lige det, som han havde ønsket sig!

Marcus fik en Mini Laptop, der kunne spille små melodier, sige tal og bogstaver mv.

Jeg fik et stort smil som tak for gaven...

- men det var 'mor', der fik et knus! Hmpf!

Drengene hygger sig med deres gaver

Et CARS Cup Cake sæt - utroligt, hvad man kan få med små biler på!

- Så der skal bages CARS kager i vinterferien!

Andreas og jeg gik også en lille tur med hundene og sidst på eftermiddagen havde jeg lidt kvalitetstid med Marcus, mens ‘mor’ lavede mad.

Andreas og Hero

Hero og Andreas skulle lige have en lille 'klappe-kæle-pause' undervejs

Hygge med Marcus

Zoooooooooooooom

Dette indlæg blev udgivet i Familie. Bogmærk permalinket.

Et svar til Dejlig dag i Hillerød

  1. Pingback: Cup Cakes kl. 8 om morgenen! « Hazyland

Skriv et svar

