Cup Cakes kl. 8 om morgenen!

Da jeg var i England, købte jeg et CARS Cup Cakes bagesæt til mine nevøer. De er vilde med kager og de er vilde med CARS, så det kunne ikke være bedre. I sidste weekend var jeg så i Hillerød for at besøge dem og jeg havde bage-sættet med. Det blev aftalt, at de skulle bage kagerne i vinterferien.

I dag oprandt den store dag og det var så spændende, at min stakkels søster blev jaget ud af sengen næsten før morgen-gry, så de kunne få gang i bageriet. Kl. 8. var kagerne færdige (så jeg tør ikke tænke på hvornår de startede projektet!) og kl. 8.15 blev Andrea’s så sulten, at de var nødt til at smage på dem!

Og rygterne siger, at de var lige så gode, som drengene havde håbet på!

Dette indlæg blev udgivet i Familie. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

