Travl dag

Phew det var en travl dag i går!

Hjemme fra kl. 7.30 (lettere forsinket) og afgang op til Helle, hvor jeg skulle undervise ved et HTM dommer seminar fra kl. 9 – 15… Super dag med mange interessante diskussioner og gode grin. Herligt!

Morgen løbetur hos Helle

Hero og Jazz fulgte intenst med i undervisningen – de vil snart være i stand til at dømme en HTM konkurrence, med den interesse de lagde for dagen.

Hero og Jazz sørger for at Lizza er helt med i undervisningen

Mmmmm Zzzzzzz

En lur? Neeej jeg tog da ikke en lur, jeg følger skam med i undervisningen...

Kl. 15 skulle jeg have været afsted mod Hillerød til min nevø Andreas fødselsdag, men det seminaret trak ud og den blev næsten 16 inden jeg kom afsted, så FULD FART FREM op nord på! Jeg håber ikke, at der kommer en fartbøde med posten!

Andreas havde en herlig dag med hele familien samlet og en masse gaver.

Eerm og når vi snakker om gaver… Jeg havde en fin Ninjago lego æske til en værdi af 250 kr. med til Andreas og så et armbånd, der kunne fyre små plastic skiver af – pris 30 kr. Og det var armbåndet, der vakte mest begejstring!!!! Suk!!!!! Men man kan jo håbe, at interessen for legoet holder lidt længere. Mon ikke?! 😉

Det var bare en super hyggelig eftermiddag, men jeg må med skam erkende, at jeg ikke holdt ud meget længere end familiens ældste – jeg kørte forholdsvis tidligt efter at bedsteforældrene også var kørt. Hold da op, hvor var jeg træt.

Fødselsdagsbarnet med bedsteforældre, forældre og lillebror

Nintendo hygge med Onkel Sune

Det er skønt, når storebror har fødselsdag!

Marcus og hans fætter Sebastian var ikke helt enige om det her fly...

Men sikke end dejlig dag det havde været! Tak til både kursister og familie for det :.-)

Dette indlæg blev udgivet i Familie, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

