Nord på…

Ved 10.30 tiden i morges hoppede drengene og jeg i bilen og kørte op nord på…

Første stop var i Frederikssund, hvor Maiken og Chevy bor. Hero og Chevy har haft 2 succesfulde dates torsdag og fredag og da jeg alligevel skulle til Hillerød i dag, besluttede vi, at lade dem mødes igen i dag. Det var også vældig fint… De ville gerne lege lidt og Hero var vældig interesseret i Maikens kat. Han kom også en enkelt gang og tilbød en ‘beg’ i håb om, at jeg ville smide en bold eller give ham en godbid som belønning… Hmmm ja, vi måtte konstatere, at Chevys løbetid var ved at være passé.

Ret hurtigt blev vi enige om, at Hero og jeg lige så godt kunne køre videre.

Næste stop var hjemme hos min søster, hvor hundene lige skulle have lov til at komme ud og løbe og strække benene efter den lange køretur.

Min ældste nevø Andreas var klar til at tage imod mig – Marcus var ude og sove til middag. Jeg havde et par lego biler med til Andreas, som han samlede og vi fik en kop kaffe og derefter gik Andreas og jeg en tur med hundene.

Andreas havde også en masse dejlige Pedigree godbidder, som hundene skulle have – så de var begejstrede.

To små dåser med hundemad blev samvittighedsfuldt fordelt i 4 skåle...

- en skål til hver hund. Mmmmm dejligt!

Andreas havde flere godbidder, som hundene kunne få undervejs på turen

Der blev brændt noget energi af - både hos 2- og 4 benede!

Han trækker altså lidt i snoren, ham Beat!

Der var flere godbidder fra Andreas, da vi kom tilbage til bilen!

Mums!

Da vi kom hjem var Marcus vågnet og klar til at få sin gave – en Postmand Per helikopter, der spillede Postmand Per melodien… igen og igen og igen 😉

Marcus’ sprog udvikler sig lynhurtigt i øjeblikket og hans ordforråd er vokset helt vild. Han snakker rigtig meget og man kan bare ikke lade være med at smile, når han sludre løs. F.eks. kom han til at slå en lille prut, hvorefter han vendte sig om og sagde undskyld! Jeg var nødt til at spørge min søster om det virkelig var det han sagde 😀

Han siger også ‘Moster’ nu, men ikke når jeg hører det 😦 – så det har jeg stadig til gode.

Tak til familien i Hillerød for en dejlig dag 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero, Whisper. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

