Marcus’ for-tidligt-fødselsdags-fest

Min nevø Marcus har fødselsdag mens jeg er i Østrig for at dømme VM i HTM og Freestyle, så i dag efter HTM konkurrencen i Roskilde, kørte jeg videre til Hillerød for at give ham hans fødselsdagsgave.

Første punkt på dagsordnen var selvfølgelig gaverne… en pistol, en madkasse/drikke dunk og en motorcykel til fødselsdagsbarnet og en fodbolds-drikke dunk til hans storebror Andreas.

Andreas fik også en gave – en Barcelona drikke dunk

Mmmmm en kop kaffe og så besluttede Andreas, at vi skulle en tur på legepladsen. Mor (dvs. min søster) og Marcus gik også med og alle hundenen. Vejret var fantastisk og hundene nød gåturen.

En god gåtur til legepladsen, et hvil i skyggen mens drengene legede og så en god tur tilbage igen… dejligt.

Andreas legede på alle klatre-stativerne og ham og mor tog sig en vild gynge-tur. Marcus hyggede sig med Whisper. Sjældent har Whisper fået så mange knus :-).

Andreas

Woooohoooo modige Andreas og ‘mor’

Marcus og Whisper

Marcus var bare så sød og blid ved Whisper

Da vi kom hjem hyggede Andreas og jeg lidt i haven og Marcus og jeg legede med Marcus klodser og så var det spisetid.

Mens alle vi andre havde hygget os, havde svoger Allan haft travlt med at fixe min computer. Juhuuuu! Tak! Så da computeren var klar, var jeg også parat til at komme hjem… Phew en lang dag – jeg kørte hjemme fra kl. 6 i morges og kom hjem kl. 22.

Men super hyggelig dag, så tiden er fløjet afsted. Men jeg sover nok godt i nat 🙂

God nat venner!

Dette indlæg blev udgivet i Familie, Gåture. Bogmærk permalinket.

Et svar til Marcus’ for-tidligt-fødselsdags-fest

  1. Pingback: En lang dag! « Dog Dancing Dagbog

Skriv et svar

