Beats weekend ophold

Mens jeg  har været i Salzburg til VM i HTM og Freestyle, har Beat hygget sig hos mine forældre. Det var første gang mine forælder skulle passe ham og han kan jo være en intens lille fyr, men mine forældre siger begge, at det er gået godt og at han er velkommen tilbage. Dejligt – han virkede også rigtig glad da jeg hentede ham og han ser glad ud på de billeder, som min far har taget.

Inden jeg kørte fra ham hos mine forældre, satte jeg lige lidt hegn op de steder, hvor haven ikke var hegnet så godt ind. Beat elsker jo at være ude…

Fint hegn bag ham, så ikke han kan stikke ud af haven hos mine forældre!

På fodbold banen sammen med min far, så han kunne få sig en god løbetur.

Zoooooooooooooom!

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Gåture. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

