En tur til Næstved

Drengene og jeg kørte til Næstved efter arbejde i dag. Min mor havde haft fødseldag mens jeg var i England, så jeg skyldte hende et besøg :-).

Hero forelskede sig i Bridie…
Unge hanhunde! Suk!
Bridie var ikke imponerent!

Min far var ikke hjemme da jeg ankom, så min mor og jeg gik en tur med hundene. Det var skønt, men varmt! Drengene var godt forpustede, da vi kom tilbage.

Biscuit, Bridie, min mor, Hero og Beat

Phew! Det var udmattende at løbe i den varme!

Da min far kom hjem, fik vi en kop kaffe og min far lavede en dejlig fødselsdagsmiddag til os.

Mit 2013 kostume til Heros nye program var blevet leveret hos mine forældre mens jeg var i England, så det skulle jeg selvfølgelig straks prøve og det inspirerede min mor og jeg til at lytte til hans musik på YouTube og se nogle af hans tidligere programmer. Beat skulle selvfølgelig nusses, så det var Beat med en hånd og computer med den anden 🙂

Mmmm det kan godt betale sig at holde sig til, når min far går i køkkenet 🙂

Bridie gemte sig under bordet, så ingen skulle stjæle hendes pølse!

Mmmmm Mums!

“En eller anden har spildt min mad på gulvet…?” tænker Biscuit undrende…

En hyggelig dag sammen med mine forældre.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Bridie, Familie, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

