Kedelig afslutning på besøget

Min far skulle til en fest i Jylland i går og ville overnatte på hotel inden køreturen hjem. Min mor ønskede ikke at tage med, så jeg aftalte med hende, at jeg ville komme til Næstved og overnatte i mine forældres gæsteværelse. Min mor er ikke altid rigtig rask, så jeg var ikke så vild med, at hun skulle være alene hjemme i over et døgn. Hun kunne jo falde og ikke være i stand til at komme op selv eller hun kunne få det skidt uden at kunne få fat i hjælp.

Vi havde blomster med til min mor og dem passede Bridie selvfølgelig på 🙂

Så hundene og jeg kørte til Næstved efter arbejde i går.

Drengene trodsede varmen og tog sig nogle ordenlige løbeture. Bridie mente, at det var for varmt – hun ville hellere ha’ en lur på min mors skød.

Bridie har et sår på brystkassen, som hun meget gerne vil slikke i, så hun har fået t-shirt på.

Min mor var faldet torsdag nat og hun havde ondt i ryggen i går, men det var ok. Hun var med ude og gå med hundene (jeg er ved at være god til det der med, at navigere en kørestol og 4 hunde rundt og hundene er ved at være gode til, ikke at gå ind foran stolen, så de bliver kørt ned!) og vi sad ude i haven. Min mor havde ondt og var krumrygget, når hun rejste sig op, men det var acceptabelt og ikke meget bekymrende – det var bare slaget fra faldet, var vi enige om.

Hygge i haven

Der blev søgt efter godbidder i græsset.

Smukke Beat

Ahhh lille Bridie – nyder solen.

Sengetid….
Så Hero, hvor havde du tænkt dig, at jeg skulle sove???

I morges da min mor vågnede, havde hun voldsomt ondt. Hun kunne slet ikke rejse sig op. Hun kom kun ud af sengen fordi jeg næsten bar hende ud på badeværelset. Da det endelig lykkedes af få hende ind i stuen til noget morgenmad, blev vi enige om, at vi hellere måtte ringe til en læge… Vagtlægen kom et par timer senere. Hun var også bekymret over smerterne og min mors tilstand, så hun ringede efter en ambulance.

Inden lægen nåede at gå, kom min far også hjem, så vi blev enige om, at han ville køre med min mor på sygehuset til røntgen og tjek af ryggen, så hundene og jeg kunne køre hjem.

Sidste nyt fra sygehuset er, at de er kommet frem og venter… Kryds fingre for, at der ikke er nogen brud, så min mor snart kan komme hjem igen.

Beat har været super dejlig gennem alt det her. Min mor var noget ked af det i går, da hun gik i seng, så Beat lagde sig ved siden af hende og prøvede at trøste hende og han blev faktisk hos hende hele natten og gennem morgenen. Dejlige, smukke Beat.

Fantastiske Beat

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Bridie, Familie, Hero. Bogmærk permalinket.

2 svar til Kedelig afslutning på besøget

  1. Camilla siger:

    Rigtig god bedring med din mor. Så sød han er ham Beat, og en fantastisk datter som er der for sin mor. 🙂

  2. Berit Bide siger:

    God bedring til din mor. Godt du har været omkring hende. Ikke alle er så heldige, at have så omsorgsfulde børn.

Skriv et svar

