Fri-dag!

Hundene har trænet meget i den sidste tid, men hjernerne skal også kunne følge med og deres muskler har brug for hviledage til at  restituere, så i dag har vi holdt fri.

Vi startede dagen med en dejlig gå tur… den kunne let have udviklet sig til en meget hurtig løbetur, da der pludselig stod 2 rådyr på vejen lige foran os! Heldigvis nåede jeg at se dem før hundene, så de kom i snor inden jagt-instinktet nåede at tage over!

Beat og Hero

Smukke Bridie

Min mor faldt og brækkede armen i sidste uge, så efter frokost kørte vi en tur til Næstved, for at se hvordan hun havde det. Det går ok. Hun får hjælp fra hjemme-hjælpen og det skal hun lige vænne sig til. Min mor er vant til, at det er min far der hjælper hende, men med kun en arm der fungerer, har hun brug for mere støtte end han kan overkomme.

Bridie var glad for at være hjemme i et par timer, men hun havde ikke noget imod, at skulle med tilbage til Sorø da jeg kørte. Min mor skal lige have det lidt bedre, før hun får Bridie hjem. Lige nu ville hun ikke rigtigt kunne tage sig af hende.

Bridie fandt en sol-plet, hvor hun kunne ligge og holde øje med haven.

Og Hazyland drengene var lidt skuffede over, at min mor kun havde en arm til at nusse dem med… og når hun drak kaffe, var der ikke nogen hænder til overs til dem!!!!

Ahhhh hygge 🙂

Hvem skal nu nusse Beat, hvis du skal drikke kaffe????

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Bridie, Familie. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

