Fodbold! -Og besøg i Næstved

Beat elsker at spille fodbold! Det er det bedste! Men han er ret irriterende, for han kommer ikke tilbage med bolden. Han spurter hen til den, griber den og så står han bare der… Så skal jeg futte efter ham og sparke den videre igen. Det betyder meget ventetid for Beat og meget farten rundt efter bolden for mig – igen af delene fremmer fornøjelsen ved legen.

– Derfor har vi nu altid 2 eller flere bolde med ud, når Beat skal spille fodbold. Så kan jeg sparke til den ene og når Beat når frem til den, er  jeg klar til at sparke til den anden. Mens Beat løber efter bold nr. 2, går jeg hen til bold nr. 1, som jeg sparker i den modsatte retning. Meget mere sjovt for os begge to.

Men de få pauser gør selvfølgelig, at Beat bliver noget forpustet 🙂

Når han har brug for en pause, gemmer han sig altid i en hæk med sit legetøj og i dag formådede han faktisk, at få begge fodbolde med ind i sin lille hule på en gang!

*

Jeg har også været i Næstved og besøge mine forældre. For et par uger siden, brækkede min mor armen og sidst i sidste uge fik hun så pludselig voldsomme smerter i maven og blev indlagt. Hun er hjemme nu og har det forholdsvis godt, men jeg ville gerne lige se hende og hører fra hende selv, at hun har det ok.

Beat sikre sig lige, at min mor er ok…

Biscuit og Hero ville også godt have lidt opmærksomhed.

Ahhhh så fik Hero møvlet Biscuit væk, så han kun få sofaen og opmærksomheden for sig selv… 😉

Bridie syntes vist, at det var hyggeligt at være hjemme på besøg, men da Hazyland drengene og jeg skulle til at køre hjem, var hun helt klar til at komme med. Min mor kan ikke selv rejse sig, fordi hun kun har en arm at støtte med, så hun kan ikke rigtig sørge for, at Bridie kommer ud og bliver passer, så indtil hun har det bedre, er Bridie på ferie her og det har hun det vist fint nok med.

Bridie og min mor

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Bridie, Familie, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

