Roskilde er jo halvvejs i Hillerød…

Drengene og jeg skulle til Roskilde og lave opvisning ved Store Hestedag i går og når jeg er i Roskilde, er jeg jo halvvejs i Hillerød, så ved 14.3o tiden, da vi havde set Hestedag nok, kørte jeg videre til Hillerød for at hilse på min søster, svoger og to fantastiske nevøer.

Jeg havde en Star Wars pistol med til Marcus og den var et stort hit!

Og Andreas fik et lego sæt, hvor han kunne bygge en bil, en brandbil eller en helikopter af sammen sæt.

Ahhhh det var super hyggeligt! Kaffe i haven, fodbold og leg…

Marcus

Andreas

Så en gåtur med hundene – det har tidligere været noget Andreas og jeg har gjort sammen, men nu er Marcus blevet så stor, at han ihvertfald ikke skal gå glip af noget. Og jeg havde købt is fra McDonalds med til eftermiddagskaffe, så drengene opdagede noget helt nyt… man kan også få McDonalds hundekiks!

Jeg havde fået et bæger hundekiks med fra drive-through’en og dem fik drengene lov til at give hundene. Det er jo altid sjovt at fodre hunde, men det er da lidt sjovere, når det er McDonalds de får!!!!

Der smides hundekiks til hundene… det var næsten som at fodre ænder 😀

Andreas forklarer lige Marcus hvordan man gør.

Biscuit eeeeeeelsker børn – og da især børn, der kaster med godbidder!

Marcus ville godt lige give Hero et lille kys.

Andreas nøjedes med at give ham et knus 🙂

Et typisk billede af Hazyland drengene… Biscuit på ryggen i totalt ekstase over at få lov til at hygge med to børn…

Hero – sød og mild og blid sammen med børnene… Og Beat…. ja han løber og løber og løber…

Da vi kom tilbage hyggede jeg med drengene, mens min søster lavede mad. Hun var ude og grille og jeg troede, at hun var i køkkenet, så det benyttede Marcus sig af… han fik vist lidt flere karamel kiks end vi havde forudset… jeg trodede jo, at min søster var i køkkenet og styrede det, så jeg stoppede ham ikke, når han blev ved med at gå ud og hente flere :-D.

Tak for en dejlig eftermiddag til hele familien i Hillerød!

Dette indlæg blev udgivet i Familie, Gåture. Bogmærk permalinket.

Et svar til Roskilde er jo halvvejs i Hillerød…

  1. Pingback: Store Hestedag « Dog Dancing Dagbog

Skriv et svar

