Dokumentation!

Min ældste nevø Andreas er en betænksom ung mand og da jeg SMSede et godnat til ham her til aften, skrev han (med mors hjælp) tilbage, at hundene skulle have 2 hundekiks hver… Jeg snød og gav sheltierne 2 halve i stedet for to hele – de har jo små maver – men den gik ikke. Så for at rette op på fejlen, fik de en kæmpe hundekiks hver! Og så sendte jeg billed-dokumentation, så han kunne se, at de havde fået dem!

Jeg er sikker på, at drengene (og Bridie) sætter pris på, at Andreas sådan tænker på dem – og sørger for, at de får ekstra weekend guf. Og han har styr på tingene… han tjekkede også, at de har vandt at drikke til kiksene!

Hero – Mmmm den er go’!

Biscuit med en ‘biscuit’ 😉

Bridie har ikke så mange tænder tilbage, så hendes kiks måtte knækkes i lidt mindre stykker.

For et års tid siden ville Beat ikke spise overhovedet, men efter hans kasteration, har han fået appetit og nu vil han gerne have godbidder – herligt også at kunne glæde ham med en hundekiks.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Bridie, Familie, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

