Alt det jeg ellers ikke når…

Jeg er kommet over på den anden side af OEC og Italiens turen, Emily weekenden – der også krævede en del arbejde – er overstået, jeg har afsluttet modul 3 på min diplom uddannelse og jeg er ikke begyndt på modul 4 endnu. Denne her weekend var sat af til at kunne gøre nogen af alle de ting, som jeg rigtig gerne vil, men som jeg tit har svært ved at finde tid til…

Erm Bridie… hvad laver du med næsen nede i guffer-posen????

Fredag eftermiddag kom Helle og vi trænede hunde – det er jo egentligt ikke så usædvanligt, men efter træningen, stod den på total hygge. Vi så film, spiste lækker mad og talte slet ikke om hunde… eller selvfølgelig talte vi lidt hunde, men vi talte også om alt muligt andet. Det var rigtig afslappende og afstressende – noget vi begge satte pris på og trængte til.

Cookie og Doggie havde altså fået aftensmad!
Vi havde faktisk 7 hunde til at spise aftensmad side om side og der var ingen grumlen eller skænderier om maden!

Ahhhh hygge :.-)

Lørdag formiddag gik hundene og jeg en morgentur og derefter kørte jeg til Næstved for at spise frokost hos mine forældre. Min mor er ikke så rask, så Bridie har været hos mig i et stykke tid. Hun var rigtig glad for at se min mor og de havde nogle gode hyggestunder, men heldigvis valgte Bridie selv, at hun gerne ville med mig hjem igen, da jeg begyndte at gøre klar til, at sige farvel. Det gør det lettere for min mor, at sige farvel til hende, når hun kan se, at Bridie gerne vil med mig og det gør også, at det ikke er noget problem for Bridie, at tage hende med på besøg hos mine forældre, selv om hun ikke skal hjem endnu.

Min mor og Bridie

Min far havde købt en stor pose med tyggeben og andet guf til hundene, så da vi kom hjem, gik vi ud og trænede lidt og nu ligger de med hver en tygge-guf.

I morgen går turen til Hillerød – besøg hos søster, svoger og nevøer 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Bridie, Familie. Bogmærk permalinket.

Et svar til Alt det jeg ellers ikke når…

  1. preben2811 siger:

    Det er flotte fotos

    ____________________

    Preben Simonsen

    Nøddehegnet 90 St

    DK 4700 Næstved

    Phone:

    Mobil +45 2176 2951

    Work +45 2936 8935

    Fra: Hazyland [mailto:comment-reply@wordpress.com] Sendt: 20. oktober 2012 19:29 Til: preben.simonsen@stofanet.dk Emne: [New post] Alt det jeg ellers ikke når…

    Hazyland Border Collies & Biscuit posted: “Jeg er kommet over på den anden side af OEC og Italiens turen, Emily weekenden – der også krævede en del arbejde – er overstået, jeg har afsluttet modul 3 på min diplom uddannelse og jeg er ikke begyndt på modul 4 endnu. Denne her weekend var sat af”

Skriv et svar

