Efterårstur

I den sidste uge, har jeg ikke lavet ret meget andet end at være på arbejde/i skole, læst skolebøger, besøgt min mor på sygehuset og kørt bil… Hundene har tilbragt ufattelig mange (alt for mange) timer bag i bilen og deres lufte-ture har hovedsageligt gået rundt om Holbæk Sygehus.

Så i dag tog jeg tidligt fri fra arbejde, kørte til Holbæk og besøgte min mor og kl. 16 mødtes jeg med Helle og hendes hunde og så gik vi en skøn tur skoven. Det bliver ret hurtigt mørkt, men pyt med det. Det var fantastisk at se hundene så glade og det var dejligt at glemme sygdom for et øjeblik og bare hygge og snakke om alt og ingenting.

Helle og hele flokken!

Man kan ikke rigtigt løbe løs rundt om Holbæk Sygehus, så det har drengene savnet!

Helle havde ikke lige fået sit regntøj med og det var desværre nødvendigt, så hun lånte en affaldssæk.

Lige nu kunne man godt ønske sig en sø, som Beat kunne hoppe i… han fandt vist en l*** undervejs, for det er ikke roser han lugter af lige nu!

Turbo!
Fuld fart frem!

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Bridie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

2 svar til Efterårstur

  1. Helle siger:

    Tak for en hyggelig tur 🙂

  2. Pingback: Vi har savnet det! « Dog Dancing Dagbog

Skriv et svar

