Ahhh

Min mor skulle i dialyse her til morgen og sygeplejerskerne sagde i går, at de ikke forventede, at hun ville være klar til at få besøg før ved 3 tiden, så jeg havde morgenen til min rådighed.

Ahhhh afslapning! Jeg tog dynen med ind i stuen og så TV indtil ved 10 tiden, hvor hundene og jeg gik en lang tur i skoven. Der var på markerne og sump områderne, så det blev skudt lystigt, men heldigvis tog hundene det pænt og kunne godt nyde gåturen alligevel.

Ned til den søen, hvor alle fik dyppet tæerne… Brrrrrr…..

Bridie var blevet tørstig

Fuld fart frem!

Videre ind gennem skoven

Bridie, hvordan i alverden er du blevet så beskidt????

Jagt i området

Og ad stisystemet hjem… Herlige gåtur der oven i købet sluttede i solskin.

De vi kom hjem stod den på lektie-læsning. Hold da op! Det er altså ikke alle mine skole bøger, der er lige interessante! Den her, kommer jeg vist ikke til at inddrage i min opgave!

Nu er vi ved at være klar til at køre til Holbæk og besøge min mor… Go’ weekend alle sammen!

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Bridie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

