Efterårs-gåture

 

Dagens sygehus-besøg ville tage lidt længere end sædvanligt, fordi jeg først skulle til Næstved for at hente min far, så jeg kunne tage ham med til Holbæk. Han vil naturligvis også gerne besøge min mor, men pga. en virus på balancen, kan han ikke selv køre bil.
Hundene og jeg stod tidligt op og gik en fantastisk morgentur. Solen skinnede og der var stille og fredfyldt. Der er fordele ved at stå tidligere op end de fleste på en søndag :-). Vi havde en skøn tur og det var med fornyet energi, vi startede den 2 timers køretur til Holbæk via Næstved.

Hero og Beat i den tidlige morgensol

Biscuit, Beat og Hero

Hero, Biscuit, Beat og Bridie

Bare fordi I ser en vandpyt, behøver I jo ikke træde i den!

Man bliver tørstige af at løbe!

Glade hunde

I Holbæk gik min far op til min mor og jeg gik lige en tur rundt om sygehuset, inden jeg sluttede mig til dem. Og da vi kom hjem – efter endnu en tur over Næstved – sluttede vi lige med en flot solskinstur. Ahhhh…

Yipeeeeee….

Hero – fast forward!

Nu har hundene fået mad – de var tilsyneladende ved at dø en langsom og pineful sultedød… sådan opførte de sig ihvertfald.

Og jeg har det bare så godt med at se en flok naturligt trætte hunde, der har haft en rigtig god weekend. Så er vi klar til endnu en uge… For de mange gåture er jo ikke kun gode for hundene – de har også været med til at fylde mine mentale reserver op igen.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Bridie, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

