Aiiii Hero – var det virkelig nødvendigt?!

Jeg skulle i skole i dag og da jeg skulle på sygehuset for at besøge min mor efter skole, så havde jeg hundene med i bilen og gik tur med dem i frokost pausen og efter skoletid.

I frokost pausen gik vi i en park, der ligger lige rundt om hjørnet i forhold til skolen… Herligt… Jeg vendte ryggen til Hero i 15 sekunder… 15 sekunder!!!!! Og da jeg vendte mig mod ham igen, lå han og rullede i en død and! Den ene side af hans fine hvide krave var dækket af en slimet masse bestående af rådden ande-indvolde!

AD AD AD Hero!!!! Var det virkelig nødvendigt???!!!!

Prøv og se hans ansigt! Han kan ikke engang selv hold lugten ud! Og Beats øjne siger alt – han ser nærmest panisk ud over at skulle ligge ved siden af sådan en klamhed! (eller også er han bare misundelig, fordi det ikke er ham!)

Dette indlæg blev udgivet i Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Et svar til Aiiii Hero – var det virkelig nødvendigt?!

Skriv et svar

