På besøg i Næstved

Hundene og jeg kørte til Næstved efter arbejde i dag. Vi gik en tur og hundene fik lov til at ræse rundt på stor fodbold bane. Jeg håbede, at de ville få løbet det værste energi af inden de skulle ind i min forældres stue! Det virkede ikke helt… men som vi far sagde, så havde deres fjollerier nok været værre, hvis ikke de havde fået løbet af først :-).

En del af fjollerierne skyltes også, at de bestemt mente, at det var langt over deres spisetid, for de faldt noget til ro, da de havde fået en portion hver af Bridies mad!

Hero nød sin middag ude i køkkenet…

– Biscuit fik et hjørne af stuen…

Beat fik sin portion serveret på kontoret…

MEN MEN MEN….
Prinsesse Bridie spiste sin mad i min mors seng!!!!! Magen til forklæet lille hund 😀

Min mor kom hjem fra sygehuset i fredags, men hun er stadig i dialyse på Holbæk Sygehus 3 gang om ugen, så tirsdag, torsdag og lørdag bliver hun hentet kl. 6 om morgenen og kommer først hjem ved 15 – 16 tiden. Der er vist noget om det, når man siger, at det kræver et godt helbred at være syg!

Gensyns glæde 🙂

Min far passede Beat og Bridie i sidste weekend, hvor jeg var i Norge, så min mor havde set Bridie for nyligt, men lørdag da jeg afleverede hunde, var min mor i Holbæk til dialyse og da jeg hentede dem igen, var min mor gået i seng, så jeg havde faktisk ikke rigtigt set hende, siden hun blev udskrevet… Og min far havde fødselsdag i torsdags, så han skulle også have et lille fødselsdagsbesøg :-).

Hero – man kan jo lige så godt gøre sig lidt magelig!

Beat var glad for at se mine forældre. Det er jo hans ferie-hjem, så han føler sig hjemme.

Har han mon set et spøgelse???

Såh hundene og jeg havde en hyggelig eftermiddag sammen med mine forældre og Bridie og min mor fik lidt kvalitetstid sammen. Min mor savner selvfølgelig Bridie, men hun ved godt, at hun ikke kan passe hende ordenligt lige nu, så vi er enige om, at det er bedst, at Bridie er hos mig. Men derfor er det jo alligevel dejligt, at have et par timer sammen og Bridie er jo ret pjattet med, at der er en stor og blød seng, hvor hun kan ligge lige midt i stuen :-).

Totalt hygge 🙂

Awwwwww

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Bridie, Familie, Hero. Bogmærk permalinket.

Et svar til På besøg i Næstved

  1. Helle siger:

    Ser ud til at i har haft en hyggelig eftermiddag hos dine forældre 🙂

Skriv et svar

