Juleaften

Jep - det var en hvid jul i Næstved :)

Jep – det var en hvid jul i Næstved 🙂

Bridie og min mor fejrede jul sammen.

Bridie og min mor fejrede jul sammen.

De andre hunde ville også være med!

De andre hunde ville også være med!

Drengene fik hver en 'julestok' i julegave. Imponerende, at Hero ikke tabte sin på gulvet, sådan som han lå med den!

Drengene fik hver en ‘julestok’ i julegave. Imponerende, at Hero ikke tabte sin på gulvet, sådan som han lå med den!

Biscuit tog ingen chancer, så han spiste bare sin i gulvhøjde.

Biscuit tog ingen chancer, så han spiste bare sin i gulvhøjde, så kunne den ikke falde nogen steder.

Beat

Beat

Bridie har ikke tænder nok til julestokke og hun er også lidt kræsen, så hun fik tørret ande-bryst, men det kunne hun heller ikke li'!

Bridie har ikke tænder nok til julestokke og hun er også lidt kræsen, så hun fik tørret ande-bryst, men det kunne hun heller ikke li’!

Julegaver

Julegaver…

- også til min far...

– også til min far…

- og til hundene selvfølgelig!

– og til hundene selvfølgelig!

Jeg fik denne fine slik-skål af min nevø.

Jeg fik denne fine slik-skål af min nevø.

Jeg sendte lige en MMS til min nevø og viste ham, at vi var glade for skålene :-)

Jeg sendte lige en MMS til min nevø og viste ham, at vi var glade for skålene 🙂

Hygge med fotos og billeder fra min mors scrap bog.

Hygge med fotos og billeder fra min mors scrap bog.

Smukke sheltier

Smukke sheltier

Er de ikke skønne?

Er de ikke skønne?

Awwwww(ok jeg lover at det er det sidste sheltie billede lige nu :-))

Awwwww
(ok jeg lover at det er det sidste sheltie billede lige nu :-))

.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Og så kom jeg hjem til dette dejlige julekort fra Finland 🙂

 

Dette indlæg blev udgivet i Familie. Bogmærk permalinket.

Et svar til Juleaften

  1. Pingback: Jul og nytår « Hazyland

Skriv et svar

