Meget bedre!

Puh… dybt lettelsens suk!

Bridie er ved at ligne sig selv igen. Hun har været med mig på arbejde i dag, så jeg har kunnet holde øje med hende. Hun har sovet det meste af dagen, men har været frisk nok til, at hilse høfligt på de ‘gæster’, der kom forbi på kontoret. Hun har deltaget i et par MUS samtaler og opførte sig eksemplarisk :-). Heldigvis er de fleste af mine medarbejdere glade for hunde.

Bridie fik sit eget hjørne bag mit skrivebord.

Bridie fik sit eget hjørne bag mit skrivebord.

Hun har fået sin appetit tilbage – og havde meget travlt med at tigge, da vi havde frokostpause. Pga. den voldsomme diarré, er hun stadig på skånekost – kylling og ris – og det har hun jo ikke noget imod. Mums! Jeg skulle hilse og sige, at det er bedre en tør-foder :-D.

Zzzzzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzzz

Hun kom med ud på en lille gåtur i dag, men det var lige i overkanten, så mens drengene fik lov til at løbe og brænde krudt af, bar jeg Bridie. Hun skal hellere bruge sin energi på at komme sig end på at gå tur.

Nu ligger hun og sover oven på alle dagens oplevelser – selv hvis hun havde været i topform, ville det have været en begivenhedsrig dag.

bridie-2- 012

Bemærk fåre-temaet… får på både puden og tæppet. Man er vel ikke en Shetland Sheepdog for ingen ting 😉

Dette indlæg blev udgivet i Bridie. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

