Gode gamle Bridie

Bridie er vist ved at være sig selv igen!

I morges stoppede jeg på vej til arbejde, for at få benzin på og mens jeg var væk, fik Bridie fat i min madpakke og stjal en mad! Og adskillige gange i løbet af dagen, er hun futtet afsted fra kontoret, hvor hun ellers burde ligge og sove, så jeg måtte ud og lede efter hende. Hun kan jo ikke hører noget, så det nyttede ikke at kalde på hende og det er et stort hus med mange rum, hvor en lille sheltie kan forvilde sig ind.

Efter arbejde gik vi en tur på en stor sportsplads – perfekt gåtur sted under disse forhold, fordi drengene kunne løbe og lege og Bridie kunne nøjes med at gå noget mindre. Jeg kan stadig mærke, at hun er mere træt. Hendes krop har brug for hvile, så hun kan komme helt til kræfter igen.

bridie-2- 040

Vi besøgte min mor og far i eftermiddag. Samme dag som Bridie fik renset tænder, faldt min mor og skadede sin nye hofte, så hun måtte indlægges og have det ordnet, så jeg kørte op med en lille god bedring gave. Bridie hyggede sammen med min mor i sengen og nu ligger hun på sofaen ved siden af mig og sover.

Skønt, at have gode gamle – og noget uartige – Bridie tilbage 🙂

bridie-2- 002

bridie-2- 005

bridie-2- 007

bridie-2- 021

bridie-2- 029

bridie-2- 038

bridie-2- 043

bridie-2- 045

bridie-2- 046

bridie-2- 049

bridie-2- 050

bridie-2- 001

Dette indlæg blev udgivet i Bridie. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

