Verdens ondeste hundeejer

Bridie hader koldt og vådt vejr og i dag har været begge dele, så hun viste med al tydelighed, at hun mente, at jeg var verdens ondeste hundeejer, da jeg tog hende med ud og gå i dag.

Bridie

Problemet er, at Bridie hader at være ude i dårligt vejr, men hun hader endnu mere at blive efterladt alene hjemme, så hendes løsningsforslag ville være, at vi bare alle sammen blev hjemme, når vejret er dårligt, men den ide er jeg ikke helt med på. Jeg har ikke lyst til at opleve en aften med drengene, hvis de ikke har været ude og brænde energi af på en god gå- og løbetur.

Så min løsning er, at Bridie kommer med ud at gå – også selv om vejret er dårligt. Den friske luft og motionen er også med til at holde hende frisk og rørig 🙂

Bridie

Meeeen hun var våd og kold, da vi kom hjem i dag og hun er en gammel dame, så nu er hun pakket ind i et tæppe og ligger på sofaen og sover. Jeg tror hun har tilgivet mig, når hun vågner 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Bridie. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

