Vores nye bedste ven!

Den kære, trofaste gamle Hyundai har haft det svært i et stykke tid. Den er ved at være træt og trænger til at gå på pension, så Anders har i et stykke tid været på udkig efter en afløser, der matcher både økonomi og behov og det fandt han for et par dage siden, så i formiddags kørte vi til Fårevejle for at se på bil…

Yaris

Min far kørte mig derop og Helle og Anders mødte os deroppe. Det var så dejligt, at Anders ville hjælpe mig med at kigge den igennem, for han ved alt hvad der er værd at vide om biler og jeg ved absolut ingen ting. Tusind tak, Anders!

Yaris

 

Yaris

Heldigvis så alt fint ud og prøveturen gik godt, såh en times tid senere kørte jeg hjemad i en Toyota Yaris med automat gear! Jeg har aldrig kørt i en bil med automat gear før og næsten hver gang jeg havde holdt stille, røg min arm ned til gearstangen! Det kræver lige lidt tilvænning 🙂

Yaris

Yaris

Vi har brugt eftermiddagen til at sætte bure ind og indrette den meget rene bil til hundebil og drengene har været med en tur ved søen, så de også kunne prøvekøre den… de siger at den er godkendt 😉

Hero Beat Biscuit

 

Hero Beat Biscuit

Biscuit

Tusind tak til min far, der tog en fridag og brugte hele formiddagen på at køre for mig!

Biscuit

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

