Langfredag

Langfredag stod i hundenes og hyggens tegn. Helle, Doggie, Jazz og Cookie ankom ved middagstid og de første par timer blev brugt på at træne hunde.

Hero og Helle - klar til at træne!

Hero og Helle – klar til at træne!

Lidt øv at vågne op til sne. Jeg ønskede mig ikke en hvid påske!

Lidt øv at vågne op til sne. Jeg ønskede mig ikke en hvid påske!

Beat har kendt Helle hele sit liv og han er meget glad for hende. Da han så hendes bil komme, var han lige ved at slå knude på sig selv af glæde. Han krabbede rundt om bilen – helt sidelæns fordi hele kroppen skulle logre. Da hun åbnede døre, kravlede han op til hende, ind over hende til sædet ved siden af hende og så sad han der, med det største smil om munden. Awwwww Beat :).

Hej Helle... kommer du ud? kommer du? kommer du?koooooom nuuuuuuu!

Hej Helle… kommer du ud? kommer du? kommer du?koooooom nuuuuuuu!

Åhhh der var du! Hej Helle!

Åhhh der var du! Hej Helle!

Se hvem jeg fandt?

Se hvem jeg fandt?

Da alle hundene havde trænet, kørte vi til Kongskilde og gik en dejlig tur. Det var gråt og kold og der var sne i luften – perfekt, for vi mødte absolut ingen undervejs og hundene nød bare at få lov til at løbe og hygge sig. Beat, der var lidt halt i går, var helt ren-gående i dag. Måske havde han bare slået sig på et eller andet i går????

Dejlig gåtur - hundene nød det!

Dejlig gåtur – hundene nød det!

Efter gåturen, skiftede Helle og jeg tøj og så kørte vi ned i bilen og spiste middag på Valencia. Derefter gik vi endnu en lille tur med hundene i Akademi Haven, inden vi gav dem mad og efterlod dem til en lille lur, men vi selv gik i biografen og så Les Miserable. WOW! Sikke en fed film. Les Mis er en stor oplevelse i teatret, men den fungerede også rigtig godt som film.

Les Miserable

Tak til Helle og hundene for en dejlig langfredag.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

