Enø Strand

Jeg havde besluttet at besøge min far i dag, så på vej mod Næstved, lagde drengene og jeg turen omkring Enø og gik en dejlig tur på stranden. Det var koldt og blæsende og sidst på turen begyndte det endda at sne ret voldsomt, men det betød bare, at alle andre holdt sig indendørs, så vi havde stranden for os selv og drengene kunne få lov til at løbe som det passede dem.

Broen over til Enø

Broen til Enø ligner et kæmpe insekt

Beat, Hero og Biscuit

Beat, Hero og Biscuit

Biscuit, behøver du at rulle mere sand ind i din pels????

Biscuit, behøver du at rulle mere sand ind i din pels????

Smukke Biscuit

Smukke Biscuit

Biscuit

Biscuit

En glad Beat

En glad Beat

Hero

Hero

Brrrrrrrr kolde fødder!

Brrrrrrrr kolde fødder!

Det er aldrig for koldt til at dyppe tæerne.

Det er aldrig for koldt til at dyppe tæerne.

Snevejr d. 7. april??? Hvad handler det lige om??? :-|

Snevejr d. 7. april??? Hvad handler det lige om??? 😐

Vi havde en rigtig dejlig gåtur og jeg havde 3 trætte hunde, da vi kom tilbage til bilen. De var dækkede i sand, så de fik lov til at vente i bilen mens jeg besøgte min far og så gik vi en tur igen da vi kom hjem, så det værste sand var rystet af inden de kom ind 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

