Bye bye Hyundai!

Min trofaste gamle Hyundai er kørt til de evige skrot-marker… Den trængte virkelig til en afløser. Hvis den skulle stå stille mere end et par dage, måtte jeg finde en baby-sitter til den, der kunne starte den og køre en lille tur et par gange om ugen, fordi den ikke ville starte eller også kørte ‘hoppende’, hvis den havde holdt stille for længe. ABS bremsen var også begyndt at sætte ind også når der ikke var glat.

Beat hjalp mig med at tømme de sidste ting ud af bilen.

Beat hjalp mig med at tømme de sidste ting ud af bilen.

Tiden var inde til at skotte den, men trods det, så var det altså lidt vemodigt at se den køre afsted på ladet af den bil, der hentede den. Det var trods alt min første bil og jeg har været på rigtig mange fantastiske eventyr i den.

I en lille måned har den holdt ved siden af min nye bil uden at blive brugt, så min forventning var, at den ikke ville starte og at der – hvis der blev sparket liv i den – ville stå røg op fra motoren… men nej! Den startede i første forsøg og kørte uden vanskeligheder op på ladet af fragtbilen. En sidste kraft-anstrengelse eller også skulle den lige vise, at den stadig kunne 🙂

Bye bye Hyundai!

Bye bye Hyundai!

Så et lidt vemodigt farvel til Hyundai – men nu glæder vi os til at skabe lige så mange glade minde sammen med Mr. Yaris!

Dette indlæg blev udgivet i Beat. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

