3 uger gamle

Brunchs unger er nu 3 uger gamle og de er kæmpe store. Jeg har aldrig set marsvin på 3 uger være så store. Der er fuld drøn på og det er en fornøjelse at se dem lege og fjolle.

-Og det er efterhånden lidt af en udfordring, at tage billeder af dem.

Starbucks, Latte og Coffee

Starbucks, Latte og Coffee

Coffee

Coffee

Latte

Latte

Starbucks

Starbucks

Så snart vejret tillader det, er de ude i deres udendørs løbegård og det elsker de. Der er rigtig plads til at folde sig ud. De kommer altid ind om aftenen og det er efterhånden lidt af en udfordring, for de har opdaget, at når jeg dukker op med transportkassen sidst på dagen, så betyder det at festen er ved at være slut og det vil de bestemt ikke være med til, så de lader sig ikke frivilligt indfange.

Latte og Coffee

Latte og Coffee

Tea

Tea

Tea – det andet af de to voksne marsvin, som jeg tog til mig, fordi de manglede et hjem – viste sig også at være drægtig… og hun er efterhånden rigtig rigtig drægtig. Hun er næsten bredere end hun er lang. Jeg tror snart, at hun eksplodere. Når jeg sætter hende med maven på min hånd, kan jeg mærke de små unger tumle rundt inde i hende og man forstår slet ikke, at hun kan holde al den aktivitet inde i sin mave ud, men hun virker nu meget tilfreds. Hun spiser som en hest og hviler ellers meget, men hun ser glad og sund ud.

Tea hviler meget og når hun ikke hviler, så spiser hun, men hun ser ud til at have det rigtig godt trods den enorme mave hun slæber rundt på.

Tea hviler meget og når hun ikke hviler, så spiser hun, men hun ser ud til at have det rigtig godt trods den enorme mave hun slæber rundt på.

Tea kommer stadig med ud i haven, når de andre kommer ud.

Tea kommer stadig med ud i haven, når de andre kommer ud.

Hun er noget bred.

Hun er noget bred.

- Men er hun ikke bare dejlig?

– Men er hun ikke bare dejlig?

 

Dette indlæg blev udgivet i Marsvin. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

