Sådan får man stress niveauet ned

Efter en periode, hvor mit hoved-fokus har været på skolebøger og eksamen, er jeg nu tilbage på arbejdspladsen fuld tid og der er meget at indhente. Det betyder, at der har været rigtig mange meget lange arbejdsdage. Jeg er rigtig glad for mit arbejde og jeg har nogle spændende udfordringer, meeeeen det kan godt blive lidt for meget. Specielt fordi jeg holder ferie om 1½ uge og derfor har mange ting, som jeg liiiiige skal nå, inden jeg er væk fra arbejdspladsen i 14 dage.

Helle

Da jeg kørte hjem fra arbejde i dag, kunne jeg mærke, at mit øje lavede små ticks – det er et typisk tegn på, at min krop er ved at mene, at jeg skal sætte farten lidt ned. Og det var præcis hvad jeg gjorde!

beat-hunden

Jeg mødtes med Helle og vi gik en lang tur med hundene. Derefter gik vi ind på vores favorit spisested og fik en lækker middag. Nu er jeg kommet hjem. Jeg har rigtig god samvittighed, fordi hundene har haft en god dag og jeg er selv meget mere afslappet. Motion, en stor hundeflok og en god veninde er den bedste kur, når hverdagen er ved at blive lidt for meget.

blip3

blip4

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Et svar til Sådan får man stress niveauet ned

  1. Helle siger:

    Tak for en hyggelig dag -og sådan en tur som i dag er god kur mod det meste.
    Også må vi altså snart smage nr. 50 😉

Skriv et svar

