Frisbee sjov

Jeg har nogle rigtig lange arbejdsdage i øjeblikket og det skal selvfølgelig ikke gå ud over hundene, så en af de måder hvorpå, jeg kan gøre det mere ok er ved at starte tidligt og sørge for at de har trænet eller leget eller gået tur inden vi tager afsted. Og så er de også altid med mig, så jeg kan lufte dem i løbet af dagen.

I morges startede hundetræningen ved 6 – 6.30 tiden, så jeg kunne køre på arbejde ved 8 tiden… Her er det Beat der har det sjovt med sin frisbee. Fordelen ved at begynde så tidligt her i sommer-halvåret er også, at hundene får trænet inden det bliver for varmt.

Dette indlæg blev udgivet i Beat. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

