Dejlig dag i Nordsjælland

I går formiddags gik turen mod Nordsjælland. Jeg manglede et headset til min telefon, så jeg stoppede i Ringsted, hvor jeg også fandt en lækker pindsvine-kage til nevøerne. Uhm – det var populært 🙂

 

Mums - pindsvinekage

Mums – pindsvinekage

 

Første stop var i Slangerup, hvor vi mødtes med Vicky og sheltierne. Vicky skulle være tour guide på en lille skovvandring. Det var en hyggelig tur – og spændende… meeeen vi skulle nok have haft en telefon med GPS med… 😀

Vi fandt bilerne igen… og lige i god til til en pandekage picnic. Ahhhh pandekager med is og chokolade og en dejlig Latte. Og så kombineret med skovturs-tæppe, en masse hunde og godt selskab. Det bliver simpelthen ikke hyggeligere.

Vicky sammen med Hero, Biscuit, Beat, Zimba og Zoya

Vicky sammen med Hero, Biscuit, Beat, Zimba og Zoya

Tiden fløj afsted og snart var det tid til at fortsætte turen – næste stop Hillerød, hvor min søster, svoger og nevøer bor. Jeg kom lidt før dem, så hundene kunne lige nå en løbetur. Heldigvis ved min ældste nevø Andreas, hvor jeg plejer at lufte hunde, så da de kom hjem, kom han løbende og fandt mig.

Biscuit, Hero og Beat

Biscuit, Hero og Beat

Eftermiddagen gik med hygge, gaver til mine nevøer fra England, en lækker middag og fredagsslik. Det var dejligt at være sammen med familien 🙂

Andreas fik et lego sæt, som jeg havde købt i England. Tænk, at man rejser til England og køber Lego med hjem :)

Andreas fik et lego sæt, som jeg havde købt i England. Tænk, at man rejser til England og køber Lego med hjem 🙂

Marcus var vild med sin Barcelone bamse. Og han var vild med dens tøj. Så vild, at han selv prøvede at tage bamsens tøj på og da det gik op for ham, at det ikke var muligt at klemme en 3 årig dreng ned i et par bamse shorts, var han helt utrøstelig indtil han fik lov til at låne storebror Andreas Barcelona trøje.

Marcus var vild med sin Barcelone bamse. Og han var vild med dens tøj. Så vild, at han selv prøvede at tage bamsens tøj på og da det gik op for ham, at det ikke var muligt at klemme en 3 årig dreng ned i et par bamse shorts, var han helt utrøstelig indtil han fik lov til at låne storebror Andreas Barcelona trøje.

Marcus og bamsen hyggede med fodboldene på trampolinen.

Marcus og bamsen hyggede med fodboldene på trampolinen.

Der hoppes!

Der hoppes!

Bamsen fik også en tur på ruschebanen

Bamsen fik også en tur på ruschebanen

Andreas ville gerne med ud og gå med hundene, så det gjorde vi.

Andreas ville gerne med ud og gå med hundene, så det gjorde vi.

Andreas og Beat

Andreas og Beat

Andreas med Hero og Biscuit

Andreas med Hero og Biscuit

Andreas sørgede også for, at alle hundene fik mad...

Andreas sørgede også for, at alle hundene fik mad…

- og drikke.

– og drikke.

 

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

