Dejlig dag

Drengene og jeg havde en dejlig dag i går…

Vi startede med morgenkaffe hos Helle. Hundene hyggede; Helle og jeg fik morgenmad og så skulle vi jo også lige vise hinanden den seneste udvikling i forhold til hundene.

Hundene var glade for at se hinanden og for en lille tur i morgendiset.

Hundene var glade for at se hinanden og for en lille tur i morgendiset.

Lækker morgenmad

Lækker morgenmad

Helle lærte Hero at løbe gennem en tunnel mens jeg var i Frankrig.

Helle lærte Hero at løbe gennem en tunnel mens jeg var i Frankrig. Hero gik meget op i at vise mig det 🙂

Helle og Jazz

Helle og Jazz

Efter morgenkaffen kørte drengene og jeg videre til Hillerød, hvor vi havde en aftale med min søster og nevøerne. Min søster og svoger er ved at bygge om, men nevøerne skal også have lidt sommerferie, så min søster og jeg havde aftalt at tage på tur med dem mens min svoger byggede.

Men før vi kørte på tur, skulle vi lige ud med drengene, Andreas havde købt godbidder til hundene og han viste Marcus hvordan man får hundene til at lave alle mulige tricks og Marcus var lærernem, så det varede ikke længe før han også kunne. -Men Marcus havde højden imod sig, så det var godt Biscuit var der… han passede i størrelsen 🙂

Andreas var ivrig efter at vise Marcus hvordan man får hundene til at lave tricks.

Andreas var ivrig efter at vise Marcus hvordan man får hundene til at lave tricks.

Andras, Marcus og hundene

Andras, Marcus og hundene

Og Marcus kunne også!

Og Marcus kunne også! Når han fik den rigtige størrelse hund 🙂

Godt at der er forskellige størrelse hunde til forskellige størrelse drenge.

Godt at der er forskellige størrelse hunde til forskellige størrelse drenge.

Marcus og Biscuit

Marcus og Biscuit

- Men Marcus ville også gerne gå lidt med de store drenge og heldigvis er Hero en sød fyr, så det kunne han sagtens.

– Men Marcus ville også gerne gå lidt med de store drenge og heldigvis er Hero en sød fyr, så det kunne han sagtens.

Afsted til Frilandsmuseet, hvor den stod på hestevognstur og en masse andre sjove oplevelser. Det var super hyggeligt.

En dejlig dag på Frilandsmuseet sammen med familien.

En dejlig dag på Frilandsmuseet sammen med familien.

Der var nok at kigge på og opleve

Der var nok at kigge på og opleve

Vi skulle selvfølgelig også have is og Marcus prøvede vist at spise sin med næsen :)

Vi skulle selvfølgelig også have is og Marcus prøvede vist at spise sin med næsen 🙂

Da vi kom tilbage, lavede min søster mad, hvilket er lidt af en præstation, når der ikke er noget køkken og hele huset i øvrigt ligner en byggeplads. Men det lykkedes hende, at lave er rigtig lækkert måltid – imponerende 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

