Fodboldtøj mv.

For en måned siden, da jeg besøgte mine nevøer, havde jeg FC Barcelona bamser med til dem. Især Marcus var meget glad for sin. -Men han var også lidt misundelig på bamsen, fordi den havde det fineste fodboldtøj på. Især shortsene var seje, for sådan nogen havde Marcus ikke.

Marcus var vild med sin Barcelone bamse. Og han var vild med dens tøj. Så vild, at han selv prøvede at tage bamsens tøj på og da det gik op for ham, at det ikke var muligt at klemme en 3 årig dreng ned i et par bamse shorts, var han helt utrøstelig indtil han fik lov til at låne storebror Andreas Barcelona trøje.

Marcus var vild med sin Barcelone bamse. Og han var vild med dens tøj. Så vild, at han selv prøvede at tage bamsens tøj på og da det gik op for ham, at det ikke var muligt at klemme en 3 årig dreng ned i et par bamse shorts, var han helt utrøstelig indtil han fik lov til at låne storebror Andreas Barcelona trøje.

Marcus brugte flere timer over flere dage på at få bamsens shorts på, men det lykkedes ikke… En 3 årig dreng kan bare ikke klemme sig ned i små bitte bamse shorts, men det virkede alligevel, for Moster Emmy kunne slet ikke holde ud af se den lille dreng, der bare så gerne ville have et C Barcelona shorts-sæt. Jeg stod ikke imod ret længe før jeg gik online og fandt Barcelona tøj til begge drengene.

En stor dreng kan bare ikke passe bamse-shorts

En stor dreng kan bare ikke passe bamse-shorts

Desværre fik jeg bestilt tøjet i en net-butik med verdens langsommeste og dårligste service. Hvis I skal købe fodboldudstyr, så gå uden om fodboldexperten.dk. Marcus sæt skulle være kommet indenfor max. 6 dage – der gik over 2 uger. Andreas blue var udgået. Det fik jeg besked om efter 2½ uge, da jeg ringede derind for at høre hvor  tingene blev af. Da Marcus sæt kom, blev det sendt til den forkerte adresse. Dr glemte at melde tilbage på en forspørgsel og da jeg bestilte en anden bluse til Andreas, i stedet for den, som de ikke havde, så blev de ved med at love, at den kom om 2 dage… det lovede de i 1½ uge og den kom aldrig, så til sidst annullerede jeg ordren og købte blusen i Sportsmaster! Suk!

En smart fyr i Barcelona tøj!

En smart fyr i helt nyt Barcelona tøj!

Men i går kørte jeg til Hillerød med det nye fodboldtøj til drengene. Tøjet var populært og skulle straks prøves.

Hele udstyret skulle på... mor troede ellers at det var for varmt med strømperne, men det var det da slet ikke.

Hele udstyret skulle på… mor troede ellers at det var for varmt med strømperne, men det var det da slet ikke.

Der var også Messi håndklæder.

Der var også Messi håndklæder.

Bagefter var det kaffetid og tid til at lufte hundene. Drengene er efterhånden rigtig gode til at få hundene til at lave deres tricks og både hunde og drenge har det sjovt med det. Hundene virker også rigtig hensynsfulde over for de små drenge. Selv vilde Beat tager det roligt, når han har en lille dreng i snoren bag sig. Han forglemte sig dog lidt, da jeg satte Biscuit op i bilen igen og han hørte bildøren åbne. Beat er meget glad for sin bil, så han glemte alt om lille dreng og trak for at komme hen til bilen, så stakkels Marcus faldt omkuld. De endte heldigvis med at blive gode venner igen.

Andreas lærte et nyt trick. Nu kan han også få hundene til at twiste.

Andreas lærte et nyt trick. Nu kan han også få hundene til at twiste.

Og Marcus har helt styr på det med at stå på bagben.

Og Marcus har helt styr på det med at stå på bagben.

Marcus kan gøre det med to hunde på en gang!

Marcus kan gøre det med to hunde på en gang!

Andreas og Hero

Andreas og Hero

Vi blev lidt overmodig og besluttede at tage et billede af begge drenge, der får en hund til at stå på bagben på en gang. Det var noget af en udfordring. Hverken drengene eller hunde blev stående, der hvor jeg stillede dem. Hver gang kameraet var klar, manglede der en dreng eller en hund eller en af hver! Phew!

Vi blev lidt overmodig og besluttede at tage et billede af begge drenge, der får en hund til at stå på bagben på en gang. Det var noget af en udfordring. Hverken drengene eller hunde blev stående, der hvor jeg stillede dem. Hver gang kameraet var klar, manglede der en dreng eller en hund eller en af hver! Phew!

Stakkels Biscuit var helt yt i går – det er de store hunde, der er seje 😀

Andreas går tur med Hero

Andreas går tur med Hero

Marcus med Beat

Marcus med Beat

Da vi kom hjem med hundene, stod den på lego leg inde på Andreas værelse. Phew – det er hårdt arbejde, at være på Andreas ‘Racerbils-produktions-hold’. Jeg fik bevilget en kaffepause, hvor jeg måtte drikke 2 kopper kaffe, men kun hvis jeg ikke smølede :-D.

foto

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

