De små ting…

Selv om træningen og konkurrencerne med hundene fylder meget, så er det jo i bund og grund livet med hundene i hverdagen, der betyder mest. Det er de små ting, der er de vigtigste.

I dag tog jeg dette billede af Hero og Beat.

Hero og Beat

 

Beat er sædvanligvis meget utryg ved andre hunde. Han er forholdvis ok med Hero og Biscuit fordi han har kendt dem gennem mange år og er vant til dem, men han holder en vis afstand også til dem – især indendøre. Han har brug for plads og en mulighed for at komme væk, hvis han bliver presset og det er han god til selv at sørge for.

Gennem de sidste 6 mdr. har jeg imidlertid bemærket, at han virker mere afslappet – både mellem mine egne hunde, men også ude blandt andre. Det ser ud til, at han udvikler mere tolerance med alderen.

Og i dag, da jeg kiggede op fra mine skolebøger, så jeg Hero og Beat ligge på sofaen tæt op ad hinanden – begge helt afslappede. Awwww hvor er det dejligt. En harmonisk hundeflok er det bedste for alle.

Dette indlæg blev udgivet i Beat. Bogmærk permalinket.

2 svar til De små ting…

  1. Helle siger:

    Ja, det er uden tvivl de små ting der tæller. Dejligt at se søde Beat så afslappet 🙂

  2. Vicky siger:

    De små ting er i virkeligheden de store ting, når det kommer til stykket 🙂

Skriv et svar

