Fodboldkamp

Min kalender er lidt for over-booket i øjeblikket: arbejde, hundtræning, opvisninger, kursus med udenlandske trænere, som jeg skal tage mig af mens de er i Danmark og midt i alt det… en eksamensopgave der skal afleveres om 19 dage og forsvares om 24 dage…

Men familien er der jo også og i går eftermiddags besluttede jeg at tage ½ dag fri og køre til Hillerød for at besøge mine nevøer inden de helt glemmer hvordan jeg ser ud. Min ældste nevø skulle spille en fodboldkamp i Frederiksværk, så jeg kørte dertil for at møde dem. Min GPS lokkede mig ind af de mindste små landevej. Suk! Men vi kom da frem og jeg fik set Andreas spille et par rigtig gode kampe.

Mellem hans kampe gik min yngste nevø Marcus og jeg ned og luftede hundene. Og samtidig fik Marcus lige vendt verdenssituationen – især i forhold til fodboldstævnet – med mig 🙂

Marcus

Marcus

Efter kampene var der præmieoverrækkelse og lagkage til alle inden vi kørte videre til Hillerød til mere hygge.

Marcus var blevet træt, så han tog en lur mens Andreas og jeg tog hundene ud igen og bagefter stod den på lego og leg 🙂

Andreas og hundene

Andreas og hundene

Dejligt at jeg lige kunne tage ½ dag ud til at være sammen med familien i Hillerød. Ahhh så er jeg klar til at tage fat igen med fornyet energi.

Dette indlæg blev udgivet i Familie. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

