Hero og de 4 små

Når jeg gør rent i marsvineburet, sætter jeg altid marsvinene i to små hundekurve, så kan du futte rundt der og hygge sig, mens deres bur bliver fint og friskt.

Hero er som bekendt meget glad for de 4 små marsvin og han holder altid nøje øje med dem, når de er ude af buret og i dag da jeg gjorde bur rent, mente han absolut, at der var rigeligt plads i de to hundekurve til både ham og marsvinene. Heldigvis er marsvinene meget tolerante over for hans møvlen rundt og de tager sig ikke af ham. Jeg tror endda, at Brunch er ret glad for ham, for hun opsøger ham, når han er i nærheden.

"Jeg kan da sagtens være her"

“Jeg kan da sagtens være her”

Det er Brunch foran Heros forben. Hero snuser til Tea og Snack og Scones gemmer sig bag kurvens væg.

Det er Brunch foran Heros forben. Hero snuser til Tea og Snack og Scones gemmer sig bag kurvens væg.

En begejstret Hero hygger med de 4 små

Ren hygge

Hero og Brunch

Hero og Brunch

Tiden flyver afsted og lille Scones er nu 4 måneder gammel og hun ser allerede helt voksen ud. Hun er vokset op med Heros nærgående kærlighed, så hun tager sig heller ikke af det 🙂

Scones 4 måneder gammel og helt tryg ved Heros store hoved.

Scones 4 måneder gammel og helt tryg ved Heros store hoved.

Dette indlæg blev udgivet i Hero, Marsvin. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

