Hollandsk fodboldudstyr og pandekager

Både hundene og jeg har haft en rigtig hyggelig dag i dag.

Vi started tidligt med at køre til Tystrup Sø, så hundene kunne bade. Det har været en flot solskinsdag, så selv om vi var der allerede kl. 9, var der allerede begyndt at komme en del mennesker, der gerne ville nyde en dejlig efterårsdag i naturen. Drengene og jeg fandt dog et sted, hvor vi kunne lege uden at genere nogen.

Tystrup Sø

Tystrup Sø

På vej hjem fik vi købt ind og efter frokost var der afgang mod Hillerød.

Da vi kom frem, kom drengene ud og spille frisbee. Yipeeeee – det var lige noget de kunne bruge oven på den lange køretur.

Hero med frisbee'n og Beat i hælene

Hero med frisbee’n og Beat i hælene

Yipeeee

Yipeeee

Hvem kommer først?

Hvem kommer først?

Biscuit syntes at frisbee'n var lidt for stor, men han hyggede sig alligevel med at løbe rundt og gø :)

Biscuit syntes at frisbee’n var lidt for stor, men han hyggede sig alligevel med at løbe rundt og gø 🙂

Da jeg var i Holland, fandt jeg et sæt fodboldtøj i de hollandske farver – orange og sort – til hver af mine nevøer. Der var også en pose hollandsk slik til dem hver. Gaverne blev vel modtaget og det meste af dagen er gået med at spille fodbold i alle afskygninger. Det var super hyggeligt.

Fuld fart på fodboldkampen

Fuld fart på fodboldkampen

Sparker...

Sparker…

-og... MÅÅÅÅÅL!

-og…
MÅÅÅÅÅL!

Drenge-hygge :)

Drenge-hygge 🙂

Andreas

Andreas

Der gåes til den...

Der gåes til den…

Det blev selvfølgelig også til en tur med hundene. Det er fornemt at komme på besøg hos min søster. Der er altid godbidder til hundene, som drengene skal give dem.

Drengene og hundene

Drengene og hundene

Andreas og Beat

Andreas og Beat

Gåtur med Border Collierne

Gåtur med Border Collierne

Og Marcus med Biscuit

Og Marcus med Biscuit

Min søster og hendes familie er ved at renoverer deres hus og jeg er helt vildt imponeret over hvor lækkert mad min søster kan kreere på en grill i haven. Det er 3 måneder siden hun har haft et køkken, men trods dette er der altid friskbagte boller og lækker middag, når man kommer på besøg. I dag stod den på lasagne og hjemmelavede pandekager bagt over bål. Mums.

Bålhygge

Bålhygge

Pandekage-bageri

Pandekage-bageri

En herlig dag med familien og hundene.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

3 svar til Hollandsk fodboldudstyr og pandekager

  1. Cathrine siger:

    Hej,

    Hvor er det orange sæt købt henne? Jeg har prøvet at kigge her, http://www.findhold.dk/fodboldudstyr/ – men der ser ikke ud til at være nogen af den slags sæt :((

    Tak,
    Cathrine

Skriv et svar

