Frisbee Hygge

Beat

De to border drenge og jeg hyggede med frisbee’n i dag. Biscuit gad ikke være med, han siger at frisbee’n er alt for stor til at være sjov, så han legede med sin lille sheltie størrelse bold i stedet.

Biscuit

Hero elsker at løbe stærkt og hoppe højt, så det gjorde han… Han elsker også at komme tilbage og aflevere  legetøjet, så det kan blive kastet igen.

Griiiiiiiiiib!

Griiiiiiiiiib!

Jeg fååååår den....

Jeg fååååår den….

Jubiiiii

Jubiiiii

Jeg kommer nuuuu....

Jeg kommer nuuuu….

Turbo dreng :)

Turbo dreng 🙂

Beat var lidt mere irriterende, for han fandt ud af hvor sjovt det var at ‘tabe’ frisbee’n på jorden og så bruge laaaaaang tid på at samle den op igen. Det udviklede sig ret hurtigt til en alene leg, hvor han ikke kom tilbage. – Men han morede sig nu stadig ganske glimrende :-).

Ja ja ja, jeg skal nok komme med den, men jeg skal jo lige samle den op først...

Ja ja ja, jeg skal nok komme med den, men jeg skal jo lige samle den op først…

Det er ikke nogen nem opgave, at få en helt flad frisbee op... og åbenbart er det noget vanskeligere for Beat end for alle andre hunde :-D

Det er ikke nogen nem opgave, at få en helt flad frisbee op… og åbenbart er det noget vanskeligere for Beat end for alle andre hunde 😀

Jo jo, nu kommer den!

Jo jo, nu kommer den!

Men jeg taber den nok igen om lidt, så du skal nok ikke regne med, at jeg kommer og afleverer den ;-)

Men jeg taber den nok igen om lidt, så du skal nok ikke regne med, at jeg kommer og afleverer den 😉

Da vi havde leget med frisbee gik vi en tur i akademihaven og nød de flotte efterårsfarver.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

