Når gode mennesker handler ondt.

gode mennesker

Neuropsykolog Dorthe Birkemose er et af de mennesker, som jeg har mødt i mit liv, som jeg virkelig beundre for hendes intelligens, skarpsindighed og hendes store viden på sit fagområde.

Hun har netop udgivet en bog og en DVD med titlen ‘Når gode mennesker handler ondt‘, som handler om forråelse og ondskab. At enten læse bogen eller se DVDen (eller begge) et et ‘must’ for alle, der i professionel sammenhæng har med andre mennesker at gøre. Det kan simpelthen ikke anbefales varmt nok.

Jeg kommer i kontakt med mange pædagoger, SSAere, socialrådgivere, ergoterapeuter mv. i mit professionelle liv og det er dem, der er den primære målgruppe for Dorthes nye udgivelser, men jeg er sikker på, at DVDen (eller bogen) også vil være en øjenåbner for hundetrænere, dommere, kennelejere, hundesportsudøvere og alle mulige andre inden for hundeverdenen, der også har kontakt med mange mennesker og som også kan føle sig presset og føle afmagt i forhold til de ting man ønsker at opnå eller komme igennem med.

Jeg vil vove at påstå, at ondskab og forråelse også trives i hundeverdenen.

Dorthes nye bog og DVD er voldsomt provokerende, men jeg tror på, at man bliver et bedre menneske af at have læst/set den.

Bestil DVDen her!

Dette indlæg blev udgivet i Tanker og debat. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

