Mig syn’s mig så en mittekat

Biscuit ønsker sig en kat! Han får ikke en, men han er helt vild med dem… Sidst han blev passet hos Charlotte, fulgte han hendes kat rundt i hælene og når vi er hos Helle, er han også rigtig glad for Grå Mis.

Hero og Beat synes også, at Grå Mis er ret interessant, men de er lidt mere forsigtige…

Ahhh Hero, det er ikke særlig høfligt at have en kold snude helt oppe i rumpen på den...

Ahhh Hero, det er ikke særlig høfligt at have en kold snude helt oppe i rumpen på den…

Undskyld mig... Er det min godbid, du er ved at give til katten????

Undskyld mig… Er det min godbid, du er ved at give til katten????

Davs mis!

Davs mis!

Hej der oppe...

Hej der oppe…

Grå Mis er meget modig...

Grå Mis ser ingen grund til at være bange for hundene…

Biscuit og Grå Mis

Biscuit og Grå Mis

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Hero. Bogmærk permalinket.

8 svar til Mig syn’s mig så en mittekat

  1. Helle siger:

    Ha ha ha Hero er alligevel ikke helt en rigtig helt når det kommer til stykket…. hvor i mod sheltien er en anelse flirtende 😀

  2. Vicky siger:

    Sheltien skal da have sin egen kat 😀

  3. Vicky siger:

    Biscuit siger jo…… 😀

  4. Vicky siger:

    Zimbas mor siger NEJ!!!!

Skriv et svar

