Vestre Kirkegård

I går kørte drengene og jeg til Vestre Kirkegård, for at ønske min mor en glædelig jul. Min mor har altid elsket jul og hun kunne ikke få julepynt nok, så jeg kørte ind for at pynte op på hendes gravsted.

dec13Jeg havde også taget godbidder med til Bridie. Hende og min mor døde inden for 10 dage og jeg er sikker på, at de er sammen igen, der hvor de nu er, så jeg kunne ikke være bekendt at komme med juleting til min mor og ikke have noget med til Bridie.

dec13bDa jeg havde pyntet gravstedet, gik drengene og jeg en tur på kirkegården. Det er et stort sted og der er meget at se på, så vi gik i en times tid.

DSC_0013

DSC_0017

DSC_0020

DSC_0021

DSC_0018Dette er et gravsted for 36 engelske soldater, der døde i Danmark under 1. og 2.verdenskrig:

DSC_0010

Vi så også den tyske kirkegård, hvor tyske soldater og flygtning fra 2.verdenskrig ligger begravet:

DSC_0044

DSC_0049

DSC_0051

DSC_0057

DSC_0063

DSC_0060

Dette indlæg blev udgivet i Bridie, Familie, Gåture. Bogmærk permalinket.

3 svar til Vestre Kirkegård

  1. Helle siger:

    Hvor er der smukt.

  2. Ja, som Helle skriver, hvor er der smukt. Og så fint du fik pyntet din mors grav ..;o))
    Glædelig Jule Emmy

    Hanne

  3. Vicky siger:

    Sikke et smukt sted og din mors grav er pyntet rigtig fint :o)

Skriv et svar

