Vinterbadere

Jeg er vild med den her vinter. Jeg hader kulde og jeg hader sne. Det kan godt være at hundene bliver beskidte på vores gåture, men det er mange gange bedre end is og kulde.

Grøn vinter - skønt!

Grøn vinter – skønt!

Beat

Beat

Biscuit og Beat

Biscuit og Beat

Hundene nyder også, at der ikke er is på søerne. Jeg er for længst holdt op med at kaste bolde og andet ud til dem – jeg tænker at det er lige lovligt koldt nu, men det holder ikke border collierne på land… De kan sagtens selv finde noget at lege med eller hygge sig i vandet uden bolde.

Hero og Beat

Hero og Beat

Biscuit sopper lidt, men han har ikke noget behov for lige frem at svømme 🙂

Og de få ikke lov til at være i vandet mere end en 10 minutters tid, så kalder jeg dem op og får dem til at løbe sig varme igen… jeg ved ikke om hunde kan blive forkølede af koldt vandt, men de kan ihvertfald godt bliver underafkølede, så det er bedre at være forsigtig.

Hero og Beat

Hero og Beat

Når ikke der bliver kastet bolde ud, må man jo selv finde noget, som man kan svømme ud efter.

Når ikke der bliver kastet bolde ud, må man jo selv finde noget, som man kan svømme ud efter.

Hmpf! Den er nu ikke sådan at få til at makke ret den her... det er lidt svært at få den op på land gennem alle planterne.

Hmpf! Den er nu ikke sådan at få til at makke ret den her… det er lidt svært at få den op på land gennem alle planterne.

Det lykkedes :-D

Det lykkedes 😀

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

