Bildsø Strand

På de travle hverdage med mange timer på arbejde, bliver gåturene tit lidt rutine prægede. Vi går altid de samme ture – skifter lidt mellem 3 – 4 forskellige ruter af passende længde. Så i weekenden forsøger jeg altid at sørge for, at de får nogle lidt mere spændende gåtur eller trænings-oplevelser og i dag kørte vi til Bildsø Strand ved Slagelse og gik en lang tur. Det var rigtig koldt, men jeg havde hele vinter-udstyret på, så selv om jeg hader kulde, var det stadig en dejlig tur.

IMAG0216

IMAG0232

IMAG0247

IMAG0268

IMAG0269

IMAG0272

IMAG0275_BURST002_COVER

IMAG0281

Efter turen, kørte jeg til Næstved og havde en hyggelig eftermiddag og aften sammen med min far. Dejlig lørdag!

IMAG0285

Dette indlæg blev udgivet i Gåture. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

