En tur til Hillerød

Drengene har været på stranden 3 dage i træk nu. Bildsø Strand fredag og Solrød Strand lørdag og søndag. De er meget begejstrede :-). Og jeg har også nydt det!

Der lå ret meget tang på stranden lørdag morgen.

Der lå ret meget tang på stranden lørdag morgen.

I går var jeg til HTM udvalgsmøde og dommermøde så godt som hele dagen. Inden mødet gik jeg en tur på stranden med hundene og bagefter gik hundene og jeg lige en runde sammen med Helle og Cookie, så alt i alt blev det en meget lang dag.

HTM dommer-møde/uddannelse

HTM dommer-møde/uddannelse

Derfor var jeg også længe om at komme i gang i morges, men kl. 10 fik jeg strammet mig an. Hundene ud i bilen – og så afgang mod nord…

Vi stoppede i Solrød og gik igen tur på stranden. Skønt! Hundene fik løbet og badet. De havde det herligt.

Smukke Beat

Smukke Beat

Zoooooooom

Zoooooooom

Brrrrrrrrrrr Hero! Du ligger med maven i det holde vand!!!

Brrrrrrrrrrr Hero! Du ligger med maven i det holde vand!!!

Turbo sheltie

Turbo sheltie

Beat

Beat

Hero, Beat og Biscuit

Hero, Beat og Biscuit

Efter en god gåtur fortsatte vi mod Hillerød, hvor min søster og hendes familie bor og resten af eftermiddagen stod på hygge med familien. Ahhhhh – det var dejligt at se dem. Jeg har de sejeste nevøer – jeg nyder at være sammen med dem 🙂

Lækre vafler

Lækre vafler

Og hygge med hundene

Og hygge med hundene

Andreas kan få alle 3 hunde til at stå på bagben på en gang!

Andreas kan få alle 3 hunde til at stå på bagben på en gang!

Hundene elsker at lave ting sammen med nevøerne - de er nemlig altid rundhåndede med godbidderne ;-)

Hundene elsker at lave ting sammen med nevøerne – de er nemlig altid rundhåndede med godbidderne 😉

 

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

