Dejlig lørdag

Drengene og jeg startede dagen med en gå-og badetur til Tystrup sø. Det var forholdsvist tidligt på dagen, så der var meget meget stille. Det var skønt. Stilheden varede naturligvis kun indtil Biscuit så vandet. En begejstret sheltie er ikke fremmede for en fredfyldt morgen.

Yipeeee vand og strand...

Yipeeee vand og strand…

Glade hunde ved søen

Glade hunde ved søen

Du behøver ikke rulle rund og fylde din pels med sand, Biscuit!

Du behøver ikke rulle rund og fylde din pels med sand, Biscuit!

Alle drengene har nu fået tørre-dækkener.

8

Beat, Hero og Biscuit

Vi nåede lige hjem for at skifte tøj og slappe af en halv time før det igen var afgang. Denne gang mod Hillerød og min nevø Andreas fødselsdag.

Tænk, at det er 8 år siden jeg spændt gik og håbede på, at min første nevø ville blive født, så jeg kunne nå at se ham inden jeg skulle til Grønland. Han nåede det 🙂
Jeg besøgte ham på sygehuset kun få timer gammel og rejste 9 dage til Grønland dagen efter.

Og det var en dejlig fødseldag, han inviterede til i dag.

Drengene fik lige en ekstra lille løbetur, da vi kom frem til Hillerød.

Drengene fik lige en ekstra lille løbetur, da vi kom frem til Hillerød.

Jeg havde fastelavnsris med op til alle børnene – mine nevøer og deres fætre. Hmmm min søster og svoger har vist glemt at fortælle 3 årige Marcus om fastelavnsris, for han fandt det højest mærkværdigt, at hans moster kom og gav ham et bundt pinde. Han accepterede dog til nød gaven, da det gik op for ham, at der var slik på :-D.

Pinde???? Hvorfor har moster pinde med til mig???

Pinde????
Hvorfor har moster pinde med til mig???

Ahhh pinde med slik på!!!!!!

Ahhh pinde med slik på!!!!!!

Først var hele familien samlet til kaffe og kage i lange baner. Der mangler ikke noget, når min søster inviterer til fest!

Tillykke med fødselsdagen, Andreas!

Tillykke med fødselsdagen, Andreas!

Da vi rejste os fra bordet var vi ved at sprække, så det var godt, at vejret var perfekt til en gåtur. Der blev kørt med fjernstyret racerbil og hele familien – 2 og 4 benede – gik på legepladsen.

Gåtur og hundehygge

Gåtur og hundehygge

Så blev racerbilen og børnene motioneret.

Så blev racerbilen og børnene motioneret.

Hele familien på gåtur til legepladsen

Hele familien på gåtur til legepladsen

Far og søn griner - mor ser noget bekymret ud :-)

Far og søn griner – mor ser noget bekymret ud 🙂

Andreas er en stor dreng og behøver ikke fars hjælp!

Andreas er en stor dreng og behøver ikke fars hjælp!

Morfar, mor og børnebørn.

Morfar, mor og børnebørn.

Da vi kom hjem ventede en skøn middag – Andreas’ livret :-).

Efter maden kørte drengene og jeg hjem. Tak til hele familien for en rigtig god dag og tillykke med fødselsdagen Andreas.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

