Fødselsdag med familien

DSC_0016

Jeg havde besluttet, at min runde fødselsdag skulle fejres ved, at inviterer min familie ud og spise og da min søster tilbød, at sørge for kaffe og kage, så lavede vi en dag ud af det. Lørdag passede os alle – så det blev dagen, selv om det var et par uger for tidligt.

Min søster og mine nevøer havde haft travlt! Der var et fantastisk kagebord og en masse fine gaver da jeg ankom… Hold da op en imponerende kage min søster havde lavet til mig! Den var en konditor værdig!

DSC_0008

Min ældste nevø Andreas havde også bagt fine chokolade muffins og pyntet dem. Det var også ham, der havde bestilt de andre lækkerier på kagebordet, så han sørgede rigtig godt for mig.

DSC_0023

 

Vi spillede Pirat spil og gutterne skulle selvfølgelig skille piraten ad, for at se hvordan den fungerede og se om de kunne udtænke en strategi til at snyde. Hmpf! 😀
Det var faktisk Andreas, der vandt de fleste gange…

Hov hov hov - det der er vist snyd!

Hov hov hov – det der er vist snyd!

Så var det tid til at åbne gaver, drikke varm kakao og spise boller og kage. Mine nevøer er meget hjælpesomme. Marcus åbnede gaverne for mig, men han var ikke meget imponeret over de ting jeg fik… En stor hundebog, chokolade og ellers penge til et nyt kamera. De to malerier, som Andreas og Marcus havde lavet til mig, fik jeg selv lov til at åbne og de er bare så flotte.

DSC_0004

Marcus og Andreas hjalp også med at puste lysene på kagen ud og det var vist meget godt, for de sad ret langt fra hinanden, så der skulle et ordenligt pust til, hvis jeg selv skulle have klaret den sag 😉

DSC_0024

DSC_0025

Efter kaffen gik vi en tur med hundene og Andreas’ fjernstyrerede bil. Marcus og min søster hjalp hinanden med at gå med Biscuit og han var i ekstase over at have sit helt eget barn at gå tur med. Han bjæffede af begejstring næsten hele vejen. Han er meget meget glad for børn 🙂

DSC_0060

DSC_0035

Hovsa - den sheltie vender da den forkerte vej! Han var meget fjollet og glad :-)

Hovsa – den sheltie vender da den forkerte vej!
Han var meget fjollet og glad 🙂

Middagen skulle vi spise på Jensen’s Bøfhus, så Marcus og Andreas kunne få Ta’ Selv Soft-ice til dessert. Det er det bedste! Og vores middag var også lækker 🙂

Mums - alt den is man kan spise!

Mums – alt den is man kan spise!

Wooohoooo

Wooohoooo

Vi sluttede dagen med en ekstra kop kaffe hjemme hos min søster.

Sikke en skøn fødselsdag – tusind tak til jer alle for en rigtig god dag.

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Familie, Gåture. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

