Mere fødselsdag

DSC_0037

Kageklubben – Helle, Vicky og jeg – mødes med jævne mellemrum for… ja, for at spise kage 😀 og for at vende verdens-situationen. I dag havde vi også aftalt en kageklub date. Det var der ikke noget mærkeligt i, men det var alligevel lidt mærkeligt, for Helle har været noget touchy, når vi har talt om det de sidste par dage og hun har virket noget gnaven, når jeg kom med forslag til dagen – men jeg indrømmer blankt, at jeg ikke lagde 2 og 2 sammen og jeg blev meget overrasket, da Helles have var fyldt med flag da jeg kom.

Ahhhh Helle og Vicky havde omdannet kageklubben til et lille Surprise Party 🙂

DSC_0013

Helle ved godt, at jeg slet ikke er til store selskaber og fester, så det var bare Vicky og Helle  (Anders kom lidt til sidst) – lige som jeg helst ville have det, men der var fødselsdagkage, gaver og Helle havde lavet lækker mad til os. Overraskelser er nu engang bedst, når de er planlagt i den ånd, som den der skal overraskes sætter mest pris på.

Det var en super hyggelig dag og sikke en fed gave jeg fik. Helle og Vicky havde købt Christina Ingerslev & Karen S. Ulrichs nye bog ‘Klik dig til Succes‘ til mig. Wooohooooo – sikke et held, at jeg ikke selv havde nået at købe den :-).

Se! Et billede af Zimba i min nye bog! Hvor cool er det lige!?!

Se! Et billede af Zimba i min nye bog! Hvor cool er det lige!?!

Tak for en fantastisk eftermiddag og aften til kageklubben. Det kunne ikke have været bedre.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

