Fantastiske fødselsdagsbilleder

Jeg har fået to billeder til min fødselsdag i dag, som jeg er helt vilde med!

Det ene har engelske Amy lavet til mig og sendt i et fødselsdagskort… Er det ikke bare sødt?!

Amy

Og det andet har Finn Gehrcke, som jeg har lært at kende gennem dog dancing sporten, lavet til mig. Det er simpelthen så flot lavet og der er to forskellige versioner, en hvor hundene sidder i en gruppe og en hvor de sidder ved siden af hinanden.

3 hunde 3

3 hunde

Jeg er så glad for begge billeder – både fordi de er rigtig flotte og pga. de tanker og den omhu, der ligger bag. Det røre mig. Tusind tak Finn og Amy.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

