Ny energi

Mit arbejde har været enormt krævende i de sidste par dage. Jeg har haft alt for lange arbejdsdage, alt for lidt søvn og alt for lidt tid til hundene.

Nu ser det imidlertid ud til at tingene er ved at komme under kontrol, så nu skal jeg i gang med at samle ny energi… Jeg startede i går med at køre op til Helle og have et par hyggelige timer sammen med hende og hundene. Da jeg ankom følte jeg mig udmattet og stresset. Efter sjov med hundene, snak og pizza, kørte jeg derfra med mere ro i sind og krop.

DSC_0145

I dag tog jeg et par time på arbejde og da der var styr på det, fortsatte drengene og jeg til stranden, hvor jeg sugede til mig af solskin og varme. Drengene badede og løb og havde det skønt. Jeg bliver glad af at se dem nyde livet. På vej hjem kørte jeg igen forbi arbejdet, så jeg kan slappe af i aften uden at bekymre mig om hvordan tingene står til i bofællesskabet.

DSC_0065

Når arbejdet er krævende, er det skønt at kunne få ny energi fra hundene og de ting jeg gør med dem.

DSC_0149

Dette indlæg blev udgivet i Gåture. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

